Bestelstatussen
Uw wordt met iedere wijziging van uw bestelling genotificeerd via mail
Ook is de status van bestellingen in te zien via “mijn bestellingen” onder “Mijn account“.
Verzending
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Verzending is standaard via de webshop alleen mogelijk naar Nederland, België en Duitsland neem voor verzending naar andere landen contact met ons op.
Gratis verzending
Wij versturen uw bestelling gratis in Nederland en België.
Buitenlandse toeslag
Voor Duitsland geldt een toeslag / verzendkosten, dit is afhankelijk van het type product dat besteld wordt. Bij het afrekenproces wordt dit berekend.
Bestellen zonder BTW
Voor buitenlandse zakelijke klanten (buiten NL) is het mogelijk om zonder BTW te bestellen. Dit is alleen mogelijk met een geldig BTW nummer. Bij het bestellen kunt u uw BTW nummer ingeven. Dit wordt gecontroleerd en de BTW zal bij een succesvolle controle worden verlegd.
Factuur
Na het bestellen ontvangt u automatisch via de mail een factuur van uw bestelling.
Betaling
U heeft de keuze tot een elektronisch overboeking in de vorm van diverse betaalmethodes. o.a. iDeal, PayPal, Creditcard, MisterCash, Klarna (achteraf en gespreid), Belfius, in3 etc.